En liten lista i brist på annat

Okej, jag har i och för sig ganska bråttom eftersom jag ska träffa en kompis om drygt en timma, men jag hinner!

Du heter: Matilda Susanna Johansson

 

Smeknamn: Hild, Hilding, Chillen..

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Fix You, med Coldplay, Shamandalie med Sonata Arctica.

 

Beroende av: Ketchup, att ha roligt, hästar (djur överhuvudtaget), söka spänning. Sedan är jag extremt

sällskapssjuk.

Vad tror folk om dig? Jag vet inte vad de tror faktiskt, jag har väldigt dålig självuppfattning.

 

Stämmer det? Haha, inte så mycket att svara på här.

 

Vad får du oftast komplimanger för? Öhm.. Min pojkvän tycker om min näsa!

 

Hur imponerar man på dig? Man är ärlig, rättvis och ödmjuk.

 

Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer ganska ofta.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ok 1 då för 2 gör ingen skillnad för mig eftersom jag ändå måste

gå då"

 

Var bor du? Beror på, Förlanda eller Mölndal.

 

Trivs du där? Ja, båda platserna har sin charm.

 

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer så klart!

 

Vem ringde du senast? Mamma.

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Godnatt.

 

Antal timmar sömn inatt: Oj, la mig halv tre, vaknade halv tio, gick upp halv elva.

 

Sov du ensam: Nej.

 

Brukar du komma i tid: Nej...

 

Hur känner du dig nu: Täppt i näsan, men nöjd.


Vanligaste färg på dina kläder: Grått tror jag.

 

Vad tycker du om fötter: De ser missbildade ut :)

 

Vad saknar du: Alla som jag tycker om som jag inte är med just nu.

 

Hade du en bra kväll igår: Tränade för Sten och var sedan här hemma hos min pojkvän, hur kan det inte bli bra då?

 

Favorit dryck på morgonen: Juice.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent, väldigt sent. Att lägga sig innan tolv är tidigt för mig.

 

Är du blyg? Ja, men jag bättrar mig.

 

Sysslar du med någon idrott: Hehe? ;D

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa, inte kärlek kanske.

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag vet inte riktigt, allt som jag inte kan göra som tjej förmodligen ;D

 

Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag!

 

Är du bortskämd: På ett sätt, men inte på ett annat.

 

Vad gör du i morgon: Imorgon är en härligt oplanerad dag, och hästarna ska dessutom vila, så det blir intressant!

 

Vad är det värsta du vet? Orättvisa och falskhet, onekligen.

 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har några få riktigt bra vänner istället för många skräpvänner.

 

Vad är det finaste du fått? Får nog säga min egna hund, Betty, när jag fyllde tio.

 

En speciell dag du minns: Finns väldigt många dagar jag minns. Jag minns när vi besiktigade Mimosa, jag minns när jag träffade min pojkvän första gången, jag minns när min hund Betty dog. Det går ju inte att räkna upp allt jag minns.

 

Du samlar på: Jag är besatt av att köpa shabrak..

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller pappa.

 

När grät du senast: Det vet jag inte faktiskt.

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle dra iväg på en resa! Sedan skulle jag bygga ett nytt stall hemma och ge bort pengar till mina nära :)

 

Vill du gifta dig: Kanske det, men det är avlägset.

 

Vill du ha barn: Samma svar som ovan.

 

Är du musikalisk? Ja, jag har lätt för att lära mig spela instrument, men jag kan absolut inte sjunga.

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Något läskande, typ juice.

 

Bor dina föräldrar tillsammans: Klart!

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej, det tror jag faktiskt inte.

 

Biter du på naglarna: Nej, det är så extremt äckligt.

 

 

 


Hjälmen jag har på mig var faktiskt svart från början, galet vad den
har blekts!


Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Tack så jättemycket :)

Om du ska köpa en första systemkamera tycker jag att du ska köpa en Nikon D3000 eller en Canon Eos 450D. När jag köpte min första kamera hade jag föregångaren till Nikons D3000 och den lärde mig allt. Väldigt bra kameror för pengarna :D

2010-08-25 @ 18:07:26
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0