Ingen ridning idag..

Min Ipren-metod är som sagt INTE bra. Jag lär mig aldrig. Vaknade tidigt i morse och kunde knappt andas och nästa gång jag vaknade kändes min hals som en fisketrål (fråga mig inte varför jag valde det ordet), blandat med typ... rakblad? Inte najs. Nu känns det lite bättre men jag tänker inte riskera att använda min Ipren-metod mer innan jag ska träna för Sten på tisdag, måste vara frisk då.

Som tur är så gör det inte så mycket att Bina får vila idag, jag var ändå på väg att planera in det eftersom jag gärna lägger ett "lugnt" ridpass dagen innan (eller efter) en vilodag. Detta för att Bina får bättre tid att vila upp sig på och känns tusenfalt bättre när jag kör ett hårdare träningspass igen (kom på detta av en slump).
Sedan sa mamma att hon och pappa kanske skulle rida ut i eftermiddag, vilket också skulle passa bra för Rubina, eftersom det säkert stimulerar hennes tröga huvud lite, perfekt.

Nu ska jag återgå till att kurera mig en stund, sen får vi se om jag åker hemom innan jag drar till jobbet. Jobbar 15.00-00.15 idag, kul...


Tösen och Sickan i rasthagen i början på sommaren.
Hade varit skönt att bara få göra så nu, men nej, här ska jobbas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0