Ny jacka, nya byxor!

Glömde nämna att jag köpt lite nytt idag (löning och allt).

Det blev ett par ridbyxor av modellen Candela från Pikeur och en lite tjockare bomberjacka från Kingsland. Byxorna har jag dregglat över i minst ett år, och efter en sommar av massa jobb så kände jag att jag förtjänade dem!
Jackan provade jag för några veckor sedan, men den fanns inte i rätt färg då, så de beställde hem den och nu hade den kommit.

'

Dessa puddingar, fast i en gråblå
färg med mörkare skodd

 

Och så den klassiska Kingsland Bombern!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

pikeurs byxor är underbara! har i stort sett bara pikeur :)

2010-08-27 @ 21:33:00
URL: http://stallrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0