Puh, förkyld.

Att var förkyld suger. Särskilt när det går som bäst när man tränar. Jag har ett knep, som jag visserligen inte rekommenderar till någon då det är urbota korkat, men hur som helst så brukar jag ta en Ipren innan jag går ut och rider. Ridpasset går som smort, vilket ju är bra, men när värktabletten sedan släpper sitter man där och mår ännu värre än förut.

Nå, nu mår jag inte SÅ dåligt, så ett lite ridpass ska jag nog klara mig igenom. Jag kan ändå inte rida för "hårt" idag, eftersom Bina har gått mer än vanligt de senaste dagarna. Det blir nog en tur ute och sedan lite avslutande arbete på banan.  Jag vill inte att hon ska bli för uttröttad innan min Sten-träning på tisdag, så jag får ta och lägga in en vilodag antingen lördag eller söndag, får se vilken som passar bäst!

Känns skönt att äntligen få det här med bloggen gjort. Känner att jag behöver få utlopp för mina tankar kring träning och hästar lite mer än vad jag får, och detta känns som ett bra sätt. Och ja, jag vet att designen suger, men jag jag är så dålig på att lära mig hur man gör, så nu får det vara såhär så länge.

Självfallet sitter jag vid en dator utan bilder, lite tråkigt men sant.

Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Maja (tidigare http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se)

Sv; Jo, jättedyra XO

Men jag tänkte besätta min från utlandet, och då är det halva priset ungefär, och som jag skrev har jag inget annat att lägga mina pengar på just nu...

2010-08-20 @ 19:32:50
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0