Seg på att uppdatera


Jag har helt enkelt inte haft tillfälle att uppdatera.


Hästarna vilade dessutom i onsdags och torsdags pga lite olika anledningar. Rubina skulle egentligen skrittats ut i onsdags, men det blev inte så, och hon klagade inte, om man säger så. Jag brukar göra så, när jag ridit ganska intensivt under en period, så lägger jag ihop vilodagen med en "skrittdag", så får hennes kropp vila ordentligt och läka ut alla mikrobristningar i musklerna. Eller så gör jag som jag gjorde denna veckan, låter henne vila i två dagar helt och hållet.
Har märkt att det även rensar skallen lite på henne, och på mig också så klart.

Nä, nu ska jag byta om och gå ner och äta lite stekt ägg. Sen bär det av ut i stallet för att hämta häst nr ett, och jag känner att det blir Tösen först idag!

Har btw en ny dator nu, och har inte hunnit föra över några bilder, tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0