Vilodag!


Ingen ridning idag. Rubina vilar, och mamma ska börja rida på Tösen nu eftersom hon ska börja träna nästa vecka.

Jag ska även jobba ons-sön nu, skitkul! Dessutom åker min pojkvän på spa över helgen, så jag lär hänga vid datorn när jag inte hänger med hästarna. Eftersom jag brukar jobba 15.00-00.15 så kan jag oftast inte hitta på så mycket mer än att rida de dagarna jag jobbar.

Imorgon blir det nya tag iallafall! Då ska jag skritta ut Bina en lång bit och fixa i ordning hennes man lite inför programridningen (lika bra att göra det två veckor innan, ifall något går fel..).

Och så SKA jag FÖRSÖKA fixa en header under kvällen. Jag fastnar själv inte för bloggar med tråkig design utan mycket bilder osv. och jag vet att många andra känner samma. Känns dock roligare att ha en riktigt bra bild som header, tagen med systemkamera helst. Nu har jag ju ingen systemkamera så det är inget alternativ, vi får se vad det blir helt enkelt! Jag kan iallafall meddela att Tösen är mest fotogenisk så det blir förmodligen en bild på henne. Rubina får inte vara med för hon har en tendens att se ut som en vattenbuffel på helkroppsbilder.


På vintern förvandlas Bina till en söt luddig liten ponny, ih.


Vattenbuffeln (som dessutom blundar?). Att våra ben inte fick komma
med är en annan femma.
Hörru, fotografen, vad tar du i timman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0