Mjää


Har öppnat två dagar i rad nu, gått och lagt mig halv tolv båda kvällarna innan och sen upp halv fem, inte okej säger mitt huvud. Idag var jag en levande zombie, härligt. Var förresten, jag ÄR en levande zombie. Nu ska jag även bli en stelfrusen zombie eftersom jag ska rida båda hästarna och det är svinkallt ute. 

När mamma är hemma lastar vi Sickan och åker bort till Åsa (tjejen i vars stall vi hade Mimosa den sista tiden) då hon ska stanna där över natten. Imorgon kommer nämligen hästtandläkaren/veterinären Krister Korpe dit och ska kolla på hennes knasiga tänder. Ska bli intressant/spännande/oroväckande att höra vad han har att säga (Sickan har ju som jag tidigare nämt problem med sina tänder och tuggar höbussar, små bollar av hö, som hon sedan spottar ut).

En liten lista kan jag bjuda på (mest för att jag vill att det ska dröja ännu lite till innan jag ska frysa ihjäl)

Senaste:
Tidning du läste: Hippson som jag köpte igår.
Personen du fick mail av: SJ-tardsen.
Personen du fick brev av: Kungsbacka Ridklubb.
Personen du fick sms av: Sofaja.
Personen du pratade i telefon med: Majs.
Saken du köpte: Hippson, macka, hmm, ja.
Tre paren skor du hade på dig: Converse, ridskor, stövlar, och de är också de tre enda skodonen jag använder.
Smycket du bar: Har på mig örhängen nu, men mina örsnibbar ogillar det starkt.
Låten du lyssnade på: Någon med I blame Coco, gick på radion.
Instrumentet du spelade: Hm, keybord? Hehe.
Maten du åt: Någon färdigrätt, för några minuter sen, fisk osv osv.
Presenten du köpte: Minns inte..
Gången du sjöng något: Det minns jag inte, förmodligen i bilen till Mando Diao som vanligt.
Maten du åt på McDonalds/Max/Burger King: Ojoj, veggoburgaren på BK.


Kommentarer
Postat av: ma

Hej, nu har jag en tävling på bloggen ''veckans blogg''.

Mer info här:

http://tildasfurre.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html

Tack om du deltar!

/ Matilda :)

2010-12-09 @ 21:09:44
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0