Brakförkyld.


Ibland älskar jag mitt liv! Har sovit helkasst inatt för att jag varit så täppt i näsan (och inte haft någon nässpray) och hela kroppen känns som en stor... lerklump? Knappt så jag orkar sitta vid datorn ens.

Det var ju bara någon vecka sen jag blev frisk?! Vad är det här för skit?

Jaja, får se om jag orkar mig ut för att mocka om en stund iallafall, tveksamt, men jag ska försöka. Hästarna ska ha hö om en liten stund så då kanske jag kan påbörja mockningen iallafall. Vad som än händer blir det lite transportträning med Sickan ikväll iallafall!

Nu ska jag iallafall ta det lugnt och inte rida (eller något annat ansträngande), för en gångs skull.

Det lär blir Gossip Girl och Dexter för hela slanten idag. So much fun!



Eller så sätter jag mig helt enkelt med en bra bok. Böckerna ovan är mina absolut favorit-rid/hästböcker. Det står mycket matnyttigt i dem alla. Bäst är nog Kyras bok, allt som står i den stämmer och fungerar.
Vilka är era favoriter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0