En svart dag


Nu ska jag slänga i mig något snabbt och sen fixa Rubina och rida upp till ridhuset. Var uppe förut och släppte ut dem då det var så stört dåligt väder i morse. Hade varit djurplågeri eller iallafall onödigt för dem att gå ut i spöregn och orkan..

Sov ut lite väl mycket sen igår, men behövde nog det. Nu har jag idiotbråttom. Klockan 15.30 har vi en tid hos veterinär med vår hund Scilla. Hon mår inte så bra längre (får anfall och har svårt att andas) så idag ska hon avlivas. 12 år gammal. Det är inte kul kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Haha jo, man tycker väl det :p

2010-11-15 @ 21:07:24
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0