Hovslagaren idag


Jag är fortfarande sjuk. Sitter och överväger om jag ändå inte ska ta en liten tur på Rubina. En skrittur kan väl varken göra till eller från? Det är dessutom fint väder idag! Jag tror faktiskt jag kör på det.

Ska jag hinna skritta får jag dock ge mig ut nu, för klockan 14.00 är hovslagaren här. Det blir verkning av Sickan och skoning av de två andra. Frågade honom om han kunde sätta på skor med fyra broddhål denna gången, men tydligen finns det inte ute på marknaden än? Skumt. Eller så ljög han bara för att han tyckte det var krångligt. Med hovslagare vet man aldrig..


Skrittur från i somras. (Ser ut som pappa har moonboots på sig..)


Nu blir det frulle, sen tar jag nog faktiskt och gör i ordning Rubina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0