Red igår ändå..


Och det skulle jag ju inte gjort! Blev ju inte mindre förkyld direkt... Gjort är gjort! Bina gick jättebra iallafall, lyssnade bra på hjälperna och var allmänt lätt.


Idag ska jag faktiskt också rida, men bara skritta ut istället. Tror ändå att det kan vara bra för Bina Bus att ta det lite lugnt, det har hon inte gjort på länge. Jag har märkt att hon oftat klättrat upp ännu ett steg efter hon vilat några dagar.

Tösen ska jag låta bli till jag är frisk. Hon får vara på pappas samvete till jag är frisk!


Ikväll blir det middag med brudarna. Det var grymt längesen jag träffade vissa av dem. Ska bli kanonkul att sitta och skvallra och tjöta, underbart!


Tre av mina favvisar och jag, Emma, Olivia, Ank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0