Sämst.


Läste precis på dressyrmupparna.se (som jag förövrigt är beroende av, sjukt fin och välorganiserad blogg), om hur de tycker en bra blogg ska vara. Håller med dem till punkt och pricka! Mycket uppdateringar, läsvärda inlägg och fina bilder. 

Detta vill man ju självklart ha i sin egen blogg också, men det är sjutton inte lätt. Jag är världens mest otekniska person. Förstår inte hur man gör design för fem öre. Jag är dock ganska okej på att ta kort, men har ingen jättebra kamera. Kunskap det har jag, men man blir själv oinspirerad att skriva, när man inte har ngn fin bild att relatera texten till.

Sen har jag också ett annat problem och det är att jag oftast rider själv, och det är ytterst sällan det är någon med på marken. Av denna anledning är bilder på min ridning RIKTIGT knepiga att få till. Trist men sant. 

Nå, själv har jag tre hästbloggar som faller mig i smaken på alla plan. Det är dressyrmupparnas, det är Majas och det är Frejas (även om Freja inte uppdaterar så ofta längre). Dessa bloggarna gillar jag främst för att de är snygga och lätta att läsa, har bra bilder och innehållsrika inlägg.

Om någon fiffig person läser det här inlägget får den gärna ge lite tips på vad jag kan göra åt mina små problem, haha!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för den goda kritiken :D

2010-11-24 @ 16:11:28
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0