Tösen är klippt!


Nu är Tösen klippt. Hade aldrig trott det men det fanns faktiskt en häst bakom vinterpälsen! Dum som jag är glömde jag att ta före- och efterbild. Hade varit ganska kul att visa för hon hade verkligen flera centimeter tjock päls. 
Jag kan ta en bild på henne imorgon och visa hur hon ser ut rakad iallafall, det var för mörkt när jag var klar förut.

Imorgon blir det Rubinas tur för klippmaskinen. Hoppas, hoppas, HOPPAS på att hon inte blir grå. Hon har fått sån vacker svart färg nu med vinterpälsen. Jaja..

Jag var förresten på Eamon Hickey-clinic igår. Ska skriva ett eget inlägg om det imorgon. Har haft en körig helg med allt möjligt, bl.a. Håkan Hellström, tjejkväll m.m.
Nu blir det sängen iallfall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0