Träning för Sten!


Idag var jag och Rubina i Skene hos Sten. Utgångsläget för dagens träning var definitivt inte det bästa man kan ha. Jag var nämligen och köpte nya stövlar förut, som jag säkert skrev. Nya stövlar är ingen hit att rida i..

Nå, trots mina nya stövlar så gick det helt okej. Jag kände inte den där riktiga kanonkänslan som man ibland kan få men det gick hyfsat! Det jag ska träna mer på till nästa gång är mina vikthjälper (med hjälp av bakdelsvändningar av insatta i olika övningsmönster), min hand (spö mellan händerna.. igen!) och att hitta rätt rytm och takt (tempoväxlingar).

Sten var himla nöjd med stövlarna iallafall. Varför? Jo, för jag kan inte peka utåt med fötterna med dessa stövlarna. Han frågade till och med om jag hade specialbeställt dem i det ändamålet. Snällt...

Nu är jag trött och fortfarande hungrig (åt middag för en halvtimma sedan?) och tänker lägga mig och se på Gossip Girl. Najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0