Up next: Ridhuset!


Nu har jag nästan smält klart de två quornburgarna jag kastade i mig för en kvart sen (okej, lögn, men vi låtsas att magen har smält dem), så nu ska jag gå ut i stallet, mocka och fixa allt (tillsammans med min KBB).

Därefter sadlar jag på Bina Bus och rider upp till ridhuset med hopp om att det är bättre ordning där idag. Efter Rubina blir det Tösens tur. Är det fortfarande knöligt i ridhuset idag så rider jag förmodligen inte så länge, då det lär fresta en del på hästarnas ben när underlaget är såpass knaggligt och djupt.

Plan för Rubina: Halvhalter (som alltid), skänkelvikningar, bakdelsvändningar, lite mer vikt på galoppfattningarna.

Plan för Tösen: Halvhalter, förvänd galopp, serpentinövningar.


En knasgammal bild på mig och Tösen. Tror att den är fem år gammal?
Se sådan fin och nätt liten mage hon hade på den tiden, gullegull.

Extremt taggad inför nästa år. Jäklar vad vi ska tävla (om alla är friska och krya så klart!)!


Kommentarer
Postat av: ma

TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Allt du behöver göra är att kommentera med ditt bloggadress (:

LYCKA TILL!

http://tildasfurre.blogg.se/2010/november/tavling-1.html#comment

2010-11-23 @ 19:26:25
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0