GAH!


Jag är ordlös.

Rubina gick bra idag. Hon var stadig, avslappnad och väldigt lyhörd. Trots stormliknande blåst, fladdrande plast, ryttare som var ivägen, hästar som gnäggade åt henne, blixtar och mycket annat, så skötte hon sig exemplariskt!
Vi red LB:3 och fick 68 %. Det är vår nästbästa prestation någonsin i dressyrsammanhang. Galet!
Direkt när jag gjort avslutningshalten (som var en 8a) så ropade Britt Hammar: "Åh vilken fantastiskt fin ritt!". Haha, snacka om att man ler från öra till öra då!
Det här känns verkligen som ett jättekliv framåt, och det känns härligt, det kan jag lova. Jag vet att det är ett litet sketet program och att det i allmänhet inte är någon större bedrift, men för OSS är det en stor bedrift efter allt tragglande och krångel.

Ögonblicksbilder.. ;)


Nu ska jag gotta mig i det här, läänge, och väl.

Såg btw att mitt namn står ovanför headern, får försöka fixa bort det..

Kommentarer
Postat av: Maja (tidigare http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se)

Sv; Nja, jag tycker kvalitén på de byxorna påminner för mycket om tights X)

Jag vill ha den nya modellen, men vita sömmar?

2010-09-16 @ 09:36:13
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: warnmark -Vinn ett par KL strumpor

Sv; Ja, jag håller verkligen med dig :).



Och grattis till dina fina procent och framförallt känslan! :D

2010-09-16 @ 10:04:21
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0