Gårdagen


Glömde göra det där inlägget igår som jag skulle!


Jag red på Bina i typ 1,5 h... Med upp-och-avvärmning inräknat då så klart. Det gick bitvis SJUKT bra. Hon lyssnade så onaturligt bra. På gränsen till för bra. Emellanåt var hon lite stum, men då lossade jag bara mina axlar och armbågar så blev det bra igen. Vi var båda nöjda när vi lämnade ridbanan!

Spänd på hur det ska gå imorgon på programridningen! Jag ska rida LB:3, vilket är ett ganska logiskt program så förhoppningsvis ska min hjärna klara av det. Sedan återstår det att se hur pass bra Binas psyke kommer att klara det. Det var snart ett år sedan vi var ute på något liknande senaste. Men vi hoppas på det bästa och kör på bara!

Vid tolvtiden drar jag hem från min pojkvän och rider Rubina, putsar alla saker, förbereder allt och så ska jag banne mig få bort de sista flugäggen från hennes ben. Funderar på om man vågar sig bort till ridhuset idag, om man får rida i det, vet inte om det är fixat än (höll på att braka ihop i vintras).



Var bara tvungen. Gud vilka fotogeniska varelser!


Kommentarer
Postat av: Maja (tidigare http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se)

Sv; Tack Matilda <3

2010-09-15 @ 10:14:50
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0