Header!


Nu har jag en header iallafall. Skulle även vilja att bakgrunden till "texten" var vit och "sidorna" grå. Men så teknisk var jag inte, så det får bli ett senare problem. Om någon snäll teknisk person har tips så får den gärna säga till. Nu ser det hur som helst lite fräschare ut, hehe.
Nu ska jag åka hem från min pojkvän iallafall. Knoppning på G. Tur att jag är på bra humör, jag är nämligen extremt petig, och det är inte bra när man inte är någon fantast vad gäller knoppar... Rubina är dock van och brukar stå snällt och lyssna på mitt muttrande medan jag knoppar henne. Dessutom har hon den underbaraste och mest knoppvänliga man - den ligger åt ett håll, den är rak, den är inte blank - perfekt!
All putsning är klar, alla kläder/shabrak/lindor är tvättade, programmet är inlärt och genomridet, Rubina är shamponerad - mer förberedd kan man ju knappast bli om man heter Matilda och Rubina?



Gammal bild på Bina.

Glömde även berätta hur bra Rubina gick igår. Otroligt stadig och rund samt väldigt lyhörd. Hon har väldigt lätt för att "hänga sig" i tygeln vid övergångar, men om jag inte minns fel så hände det inte en enda gång igår, fantastiskt!

Så, nu drar jag mig då. Önska mig lycka till ;D

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Jättehärlig header! :D

2010-09-15 @ 15:09:42
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack, tack :D

2010-09-15 @ 21:00:18
URL: http://matildajohanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0