Tävlingar på G!


Nu har jag hittat lite tävlingar som ser intressanta ut! Problemet är att jag jobbar lör-sön varanna helg från kl 15.00, så jag är ganska låst när det gäller tävlingar.
Hittade dock en den 10/10 i Hermanstorp där det bl.a. finns en LB:2 och en LA:3 som ser riktiga intressanta ut. Sedan finns det en på Kungsbacka Ridklubb, som hade varit kanon eftersom det bara blir ca 3 mil att åka då, men självklart jobbar jag den helgen.. Får väl se om det går att lösa, annars blir det Partille helgen efter istället!
Måste snacka med mina grooms innan jag anmäler iallafall, så får se hur det blir ikväll!
Nu ska jag hem och skritta ut Rubina, rida Tösen ett slag och sedan leda ut Mimosa, puh. Sedan blir det myskväll ikväll (hoppas jag!) med min pojkvän eftersom jag ska jobba hela helgen.

Rubina är inte så bedrövad som hon ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Ja kanske, eller så har den helt enkelt varit på ridskola lite för länge... ;/



Uscusch, hatar regn! Det värsta är ju när det blåser som tusan också :(

2010-09-16 @ 16:25:45
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Katrin "Ponny Blogg!"

Ställ gärna en fråga på min frågestund!

Taack!! =)

2010-09-16 @ 21:36:59
URL: http://katrinshast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0