Träning med Tösen och togaparty


Träningen gick jättebra! Eller ja.. Sten red nämligen. Trodde inte han satt upp på sina elevers hästar men det gör han tydligen. Jag fick rida efter honom, och ja.. det var ganska stor skillnad! Får se om det sitter i till idag (hoppashoppashoppas).

Nu ska jag gå ut och hjälpa mamma att linda Tösens ben. Sen drar jag med henne och pappa och kollar på hennes och Tösens träning en stund.

Blir nog ingen mer uppdatering idag. Ska bara stanna en snutt på träningen, sen ska jag hem och rida Rubina. Sen ska jag göra mig iordning för togaparty, haha. Sååå, hörs imorgon!


Fast jag ska klä in mig i ett vanligt lakan. Det kommmer
bli...fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0