Usch vilken helg..


I lördags red jag Bina en kortis-jogg bara, hon kändes galet fin. Därefter åkte vi och tittade på 3-årstest i Kungsbacka, såg bara 4-5 hästar och tittade mest för att en tjej vi känner visade sin 3-åring. Vi hade också en annan anledning men den tänker jag inte avslöja ännu eftersom läget ännu är väldigt osäkert.

Efter detta drog jag in till Göteborg och söp skallen av mig, inte riktigt kanske, men det kändes så dagen efter. Jag måste sluta dricka öl, det är den som gör att jag blir så dålig... 

Väl hemma dagen efter så berättar mamma och pappa att det under lördagskvällen varit några glin inne i vår hage och kastat sten på hästarna??? Varför i helvete gör man ens något så dumt? Som tur var har vi grannar, som ser vår hage från sina hus, som kunde ringa och varna oss. Pappa han knappt ta på sig trätofflorna innan han var uppe på berget och gav dem en rejäl utskällning. Sickan var svettig och upprörd men de andra verkade inte bry sig. Gud nåde dem om något hade hänt hästarna. Vi vet fortfarande inte om detta har fått några konsekvenser helt och hållet, men får det konsekvenser så... Åh, jag blir så arg. Lilla Sickan som är så social och godhjärtad hade säkert gått fram för att hälsa. Man får väl vara glad för att det inte hände värre saker antar jag.

Nu ska jag träffa en kompis och sen blir det hem och rida Bina Bus!


Ett virrvarr av hästar, taget i höstas.<

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0